Què ha d’incloure un bon catàleg digital de productes i serveis?

La manera en què una empresa mostra allò que vol vendre, és especialment rellevant a l’hora de captar l’atenció dels consumidors. Immersos en plena era digital, s’imposa la necessitat de crear catàlegs de productes i serveis a Internet. Aquests catàlegs han de ser capaços d’adaptar-se als gustos, preferències i necessitats d’aquells que accedeixin als nostres continguts online. Un catàleg de productes i serveis pot convertir-se en el teu millor aliat a l’hora de vendre i, en aquest article, t’expliquem què ha de tenir tot bon catàleg digital per aconseguir els resultats esperats.

Elecció de productes o serveis

A l’hora de confeccionar un catàleg de productes i serveis, no és necessari mostrar tot el teu inventari. Un bon catàleg ha de servir de reclam i per això s’ha d’utilitzar les millors opcions de les quals disposem. Aquestes poden basar-se en productes de qualitat contrastada, serveis prèmium, promocions i ofertes puntuals, etc.

Descripció clara i detallada

Per mostrar els productes i serveis d’un catàleg online hem de ser molt precisos. Incorporar massa informació en primera instància pot saturar a l’usuari, provocant que aquest perdi l’interès en els productes. És important que la descripció vagi acompanyada d’imatges, fet que simplificarà la necessitat d’incorporar informació.

Coherència amb la marca

Considerant que prèviament s’ha creat una estratègia de marca, en la qual reflectim els valors, és important que els productes i serveis que hem inclòs en el catàleg segueixin els mateixos criteris. El catàleg ha de reflectir una imatge cuidada i que correspongui amb l’empresa que representa. El disseny ha de ser atractiu i coherent i amb fotografies adequades.

Adaptació digital

S’ha de tenir en compte els diversos dispositius utilitzats pels internautes per accedir als continguts comercials. En aquest sentit, els catàlegs de productes i serveis s’han d’adaptar a cada un d’ells (mòbils, tauletes, ordinadors, etc.). D’aquesta manera, no només es millora l’experiència del client, sinó també la nostra imatge de marca, i s’augmenten les possibilitats de generar un major nombre de conversions.

 

By |2018-12-20T12:56:14+00:00December 20th, 2018|Blog|0 Comments

Leave A Comment

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Cookies. D'acord