Tendències de màrqueting pel 2019

Arrenca un nou any, i des de CTL Comunicació us volem explicar algunes de les tendències de màrqueting que triomfaran al mercat aquest 2019.

Fast Content

A la guerra pel clic estan triomfant els continguts més breus, ja que faciliten un consum instantani. Davant la realitat que el consum de contingut es fa en diversos dispositius a la vegada, sent els mòbils els dispositius preferits, un contingut atractiu i ràpid captarà abans l’atenció dels usuaris.

Stories

Les stories a les xarxes socials seguiran funcionant a la perfecció durant aquest 2019. I és que l’algoritme de Facebook i Instagram no afecten aquesta funció, fet que permet arribar als usuaris molt més fàcilment.

Màrqueting d’influència

Els usuaris tendeixen a confiar més en una persona parlant sobre un producte que en un anunci convencional. Una realitat que es farà palesa durant el 2019.

Màrqueting de context

El context en què es fan publicacions a la xarxa seguirà sent importantíssim durant el 2019. Les noves tecnologies permeten cada vegada més que puguem analitzar el context en què publiquem amb major precisió, presentar la informació oportuna, al moment indicat i al client amb gustos afins.

Social shopping

L’opció de comprar online a través de les xarxes socials ha cobrat força en els últims anys. Això ha estat gràcies a espais com Facebook Marketplace i Instagram Shopping. Aquesta integració entre xarxes socials i eCommerce, oferirà cada vegada més opcions.

 

Vols conèixer més tendències per a aquest 2019? Llegeix l’article sencer

By |2019-01-02T10:53:39+00:00January 2nd, 2019|Blog|0 Comments

Leave A Comment

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Cookies. D'acord