Vendre serveis professionals d’alt valor afegit

Vendre serveis professionals d’alt valor afegit, com els d’un advocat, requereix actitud, mètode i entrenament.

Per això en aquest article us detallem alguns consells de màrqueting pensats sobretot per als professionals l’advocacia.

Doneu-vos a conèixer

  • Cal que tingueu pàgina web.
  • Feu publicitat a mitjans o seccions especialitzades: guies de serveis, directoris de professionals…
  • Tingueu sempre a mà targetes de presentació, on es descriguin clarament els serveis que oferiu
  • Doneu sempre targetes als clients perquè puguin recomanar-vos

Genereu confiança

  • La confiança és primordial en el sector de l’advocacia
  • Creeu un blog i publiqueu articles interessants pels vostres clients (i potencials)
  • Obriu un perfil a Linkedin i interaccioneu amb professionals del sector
  • Compartiu consells útils del vostre àmbit a les xarxes socials
  • Compartiu la vostra història, els coneixements i l’experiència a la pàgina web

Els detalls importen

  • Tingueu cura del vostre lloc de treball: la neteja, la il·luminació, el mobiliari, l’ordre, el servei, l’organització…
  • Sigueu detallistes: tingueu caramels, música ambiental agradable, ambientadors adequats, un vas d’aigua, premsa…
  • Cuideu la retolació del bufet o local de visites

Marca personal

  • L’especialització és una de les assignatures pendents dels advocats
  • El client busca, cada vegada més, especialistes
  • És molt important guanyar visibilitat al mercat
  • Publiqueu articles d’opinió a premsa local
  • Participeu en debats o tertúlies en mitjans locals
  • Creeu aliances amb altres despatxos o professionals

Controleu la vostra reputació online

  • Hi ha infinitat de xarxes socials, participeu-hi!
  • Detecteu portals on hi hagi continguts sobre temes legals
  • Involucreu-vos en altres blogs
  • Llegiu sempre els comentaris escrits a Facebook o Twitter que sovint donen més informació que els articles principals
  • Utilitzeu Linkedin per fer preguntes i obtenir feedback
  • Monitoritzeu tot allò que es diu de vosaltres a la xarxa

Pluja fina i constant

  • Fer compatible l’activitat professional quotidiana amb la tasca comercial no és gens fàcil
  • La clau del màrqueting és la constància i la perseverança
  • És vital comptar amb un mètode de treball adequat i amb eines tecnològiques que us facilitin la feina comercial
  • Si no disposeu de temps o personal que pugui dedicar-se a vendre els vostres serveis, subcontracteu-ho a un especialista
By |2019-06-13T12:01:42+00:00June 13th, 2019|Blog|0 Comments

Leave A Comment

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Cookies. D'acord