La comunicació en una administració pública està al servei dels objectius que es fixin i, per tant, és estratègica: ha de ser pensada i planificada. Des de CTL Comunicació us podem ajudar en l’elaboració i la implementació d’aquesta estratègia:
- Pla de comunicació
- Protocol de gestió de crisi
La comunicació corporativa és el discurs que l’entitat emet sobre si mateixa per crear marca pròpia. Nosaltres podem:
- Ocupar-nos de la redacció i distribució d’un butlletí municipal periòdic
- Dissenyar i redactar una memòria anual d’activitats
La comunicació externa. És l’emissió de missatges concrets, per a públics concrets, amb la finalitat d’aconseguir certs objectius. I per fer-los realitat treballem en:
- Pla de màrqueting
- Disseny de campanyes publicitàries
- Gestió de xarxes socials
La relació amb els mitjans pretén aconseguir una major cobertura i repercussió mediàtica de l’activitat de la institució. Per això ens ocupem de:
- Redacció i enviament de notes de premsa
- Elaboració de dossiers de premsa (clípings)
- Creació i manteniment d’una àrea de premsa a la web institucional
Leave A Comment