La comunicació en les administracions públiques

La comunicació en una administració pública està al servei dels objectius que es fixin i, per tant, és estratègica: ha de ser pensada i planificada. Des de CTL Comunicació us podem ajudar en l’elaboració i la implementació d’aquesta estratègia:

  • Pla de comunicació
  • Protocol de gestió de crisi

La comunicació corporativa és el discurs que l’entitat emet sobre si mateixa per crear marca pròpia. Nosaltres podem:

  • Ocupar-nos de la redacció i distribució d’un butlletí municipal periòdic
  • Dissenyar i redactar una memòria anual d’activitats

La comunicació externa. És l’emissió de missatges concrets, per a públics concrets, amb la finalitat d’aconseguir certs objectius. I per fer-los realitat treballem en:

  • Pla de màrqueting
  • Disseny de campanyes publicitàries
  • Gestió de xarxes socials

La relació amb els mitjans pretén aconseguir una major cobertura i repercussió mediàtica de l’activitat de la institució. Per això ens ocupem de:

  • Redacció i enviament de notes de premsa
  • Elaboració de dossiers de premsa (clípings)
  • Creació i manteniment d’una àrea de premsa a la web institucional

 

By |2019-05-09T15:00:51+00:00May 16th, 2019|Blog|0 Comments

Leave A Comment

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Cookies. D'acord