Vendre serveis professionals d’alt valor afegit, com els d’un advocat, requereix actitud, mètode i entrenament.
Per això en aquest article us detallem alguns consells de màrqueting pensats sobretot per als professionals l’advocacia.
Doneu-vos a conèixer
- Cal que tingueu pàgina web.
- Feu publicitat a mitjans o seccions especialitzades: guies de serveis, directoris de professionals…
- Tingueu sempre a mà targetes de presentació, on es descriguin clarament els serveis que oferiu
- Doneu sempre targetes als clients perquè puguin recomanar-vos
Genereu confiança
- La confiança és primordial en el sector de l’advocacia
- Creeu un blog i publiqueu articles interessants pels vostres clients (i potencials)
- Obriu un perfil a Linkedin i interaccioneu amb professionals del sector
- Compartiu consells útils del vostre àmbit a les xarxes socials
- Compartiu la vostra història, els coneixements i l’experiència a la pàgina web
Els detalls importen
- Tingueu cura del vostre lloc de treball: la neteja, la il·luminació, el mobiliari, l’ordre, el servei, l’organització…
- Sigueu detallistes: tingueu caramels, música ambiental agradable, ambientadors adequats, un vas d’aigua, premsa…
- Cuideu la retolació del bufet o local de visites
Marca personal
- L’especialització és una de les assignatures pendents dels advocats
- El client busca, cada vegada més, especialistes
- És molt important guanyar visibilitat al mercat
- Publiqueu articles d’opinió a premsa local
- Participeu en debats o tertúlies en mitjans locals
- Creeu aliances amb altres despatxos o professionals
Controleu la vostra reputació online
- Hi ha infinitat de xarxes socials, participeu-hi!
- Detecteu portals on hi hagi continguts sobre temes legals
- Involucreu-vos en altres blogs
- Llegiu sempre els comentaris escrits a Facebook o Twitter que sovint donen més informació que els articles principals
- Utilitzeu Linkedin per fer preguntes i obtenir feedback
- Monitoritzeu tot allò que es diu de vosaltres a la xarxa
Pluja fina i constant
- Fer compatible l’activitat professional quotidiana amb la tasca comercial no és gens fàcil
- La clau del màrqueting és la constància i la perseverança
- És vital comptar amb un mètode de treball adequat i amb eines tecnològiques que us facilitin la feina comercial
- Si no disposeu de temps o personal que pugui dedicar-se a vendre els vostres serveis, subcontracteu-ho a un especialista
Leave A Comment