La inversió publicitària ha crescut un 0,6% el primer semestre del 2018

La inversió publicitària en el nostre país ha tingut un augment del 0,6% respecte a la inversió que es va fer el primer semestre de l’any 2017. 2.171,6 milions s’han destinat en mitjans convencionals. Només la Ràdio, Internet i la Comunicació Exterior han tingut un creixement respecte a l’any anterior. La Televisió és el mitjà amb més inversió, però ha regressat un 1% equivalent al mateix període del 2017. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Si voleu saber més informació, aquí us adjuntem l’enllaç.

By |2018-10-30T15:15:28+00:00October 30th, 2018|Blog|0 Comments

Leave A Comment

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Cookies. D'acord